AYAT POWER TAKAFUL NO 1

AYAT POWER TAKAFUL NO 1

“Aku tak perlu takaful-takaful ni, aku percaya pada rezeki Allah, nak buat perlindungan apa lagi, kalau dah nak mati, mati je la bukan boleh ubah apa pun.”

Memang betul kalau dah sampai ajal kita akan mati, tapi tuan nak mati yang macam mana?

Mati meninggalkan HUTANG atau mati meninggalkan WANG?

Apa guna amalan tuan selama ni jika roh tergantung disebabkan HUTANG.

Bagaimana nasib ANAK-ANAK DAN ISTERI? makanan, pakaian, pendidikan dan keselesaan tempat tinggal untuk mereka? Tahukah apabila tuan meninggal, segala harta dan wang simpanan akan dibekukan.

Kalau tuan pergi OUTSTATION pun tuan akan tinggalkan wang belanja untuk keluarga, tu baru outstation pun dah tinggalkan wang, padahal baru tinggal 5 hari.

Cuba bayangkan kalau tinggal keluarga untuk selamanya, berapa yang patut tuan sediakan?

Credit to Nakhaie

Ingin Mendapatkan Penerangan Percuma Berkenaan Produk Prudential BSN Takaful? Hubungi Kami

ENZO Group – Prudential BSN Takaful Agent

Mohd Harith Bin Hasim +6012-6345664

Bac. Hons Mechanical Engineering

Nurliza Binti Md Sanusi +6012-6635163

Bac. Hons Electrical Engineering

klik sini pakartakaful

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *